خرید لایسنس سیسکو ISE
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 

ISE Cisco از روش Cisco Smart Licensing پشتیبانی می کند، اکنون شما می توانید Cisco ISE را مانند سایر محصولات سیسکو از طریق لایسنس اسمارت سیسکو فعال نمایید. لازم به ذکر است از نسخه ISE 3.x به بعد سیسکو ISE فقط با استفاده از اسمارت لایسنس قابل فعال سازی است و لایسنس کلاسیک را پشتیبانی نمی کند. تمام لایسنس های اسمارت سیسکو ارائه شده توسط شرکت داده کاوان رایان تتیس در وب سایت CSSM با یک حساب Virtual Account معتبر و به نام مشتری حاوی لایسنس های ثبت شده مشتری ارائه می شوند. مقایسه لایسنس Cisco ISE در نسخه 3.X با نسخه های قدیمی درباره تغییرات لایسنس اسمارت سیسکو ISE، باید در نظر داشت که هنگام تبدیل لایسنس های موجود به لایسنس های جدید، این لایسنس ها با پیروی از قوانین شکل زیر منتقل می شوند. قابلیت های پر کاربردی که در هر تایپ از مدل جدید لایسنس های اسمارت Cisco ISE فعال می  گردد به شرح ذیل می باشند: Cisco ISE Essential License: قابلیت های اصلی ISE مانند AAA، Dot1x و Cisco ISE Guest Authentication Cisco ISE Premier License: مهم ترین قابلیت هایی که با این لایسنس فعال می شوند شامل Cisco ISE profiling، Cisco ISE Visibility و Cisco ISE BYOD می باشند. Cisco ISE Advantage License: برای فعال سازی قابلیت های نظیرCisco ISE Posture نیاز به تهیه لایسنس Advantage خواهیم داشت.

 هنگام سفارش گذاری این لایسنس ها، نوع لایسنس و تعداد Session های همزمان باید انتخاب گردند. برای اطلاعات کامل تر به این سایت خرید لایسنس سیسکو سورنا مراجعه فرمایید. توجه: لایسنس ISE TACACS+ جهت مدیریت دستگاه های شبکه (ISE Device Administration) و لایسنس ISE Virtual Appliance (VM License) برای ماشین های مجازی ISE، هیچ تغییری در نسخه جدید لایسنسینگ ISE نداشته اند و قابلیت ها و نحوه استفاده از آنها مانند نسخه های قبلی می باشد. لایسنس های VM دارای 3 ظرفیت مطابق جدول ذیل می باشند که با توجه به تعداد کلاینت ها و سرویس هایی که در سازمان مورد استفاده قرار می گیرند می بایست انتخاب گردند.

همچنین تمام این قابلیت ها از طریق فعال سازی لایسنس Cisco PLR برای ISE و به صورت نامحدود در دسترس خواهند بود. بدین ترتیب باید در نظر داشت که لایسنس های سطح بالاتر، قابلیت های لایسنس های سطح پایین تر را پوشش می دهند. به عنوان مثال یک لایسنس Premier، تمام قابلیت هایی که توسط لایسنس های Base، Plus و Apex در نسخه های قبلی فعال می شدند را شامل می گردد. نکته مهم دیگر این است که هر سه تایپ لایسنس جدید دارای محدودیت زمانی می باشند و نامحدود نیستند.





:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: